5 oktober 2009 /M

Nu ska vi se här, hur gör man? Det var så länge sedan jag bloggade nu att jag borde skämmas. Har inte haft, och har fortfarande inte, internet hemma. Fruktansvärt segt kan jag tala om :)
Imorgon (eller idag rättare sagt) skall jag börja stenhårt med att inte äta mer än 400 kcal/dag. Okej, ganska mycket, men jag vet att om man går ut för hårt så slutar det endå bara med hets.
Är fruktansvärt trött nu, och lite smått panik över ett prov som jag inte har pluggat till än. Bra!
Har varit ute en hel del den här helgen, så det skulle inte förvåna mig om jag har gått upp tusen kilo och är tillbaka på ursprungsläget. Känner mig så himla pluffsig och degig. Har ingen ork eller lust till någonting. Vädret ger ju inte motivationen att gå ut o springa en skjuts heller precis. Sorry, men jag tror jag somnar snart. Känner att jag bara sitter och sluddrar nu endå. Ett litet kortis-inlägg blev det i alla fall :)
Ska se om jag kan låna internet imorgon igen, och isf så skriver jag med!

Hoppas allt är bra med er! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Martina,

tack :)

är det du på bilden?

tabletterna som jag beställt heter Reductil, hört om eller testat?

kram!

2009-10-05 @ 20:22:30
URL: http://sp-speechless.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0