01.36 - 12 September 2009 / B

Innan jag glömmer!

Idag ( lördag.) ska vi ha möte med klassen.
Klockan 15-18.

Jag ska försöka att inte äta någonting idag.
För att krympa matsäcken ibland.

Som ni vet så åt jag ju middag med hela familjen?
Efteråt kände jag mig så äckligt mätt att jag stack upp till skogen och spydde.
Mycket bättre, men jag börjar få konstiga känslor innanför bröstkorgen varje gång jag gör detta nu.
Ska försöka sluta totalt, men det är så svårt i dessa tider!

Nåväl.
Ingen mat var det jah.

Jag ska dock köpa godis och grejer att baka med.

Fasters man skall hit, och han är en gottegris!
Och jag som ÄLSKAR att göda folk!


Och sen, senare i veckan ska jag träffa en gammal vän jag inte träffat sen...i April.
Och jag, värdelös som jag är, har knappt gått ner något sen dess.
Eller ja.
Upp, ner, upp, ner, upp ner har det gått.

Fan, jag HATAR att jag inte har någon själv-disciplin!

Jag vill ligga på -17 KG när jag träffar honom.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Varför är det så kul att göda andra? Jag älskar att baka och göra söta/fina bakelser att bjuda på! Men jag vill absolut inte äta dem själv.. knäppt!

2009-09-12 @ 15:21:39
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0