1 September / B

åh, jag VET att vi är dåliga på att uppdatera.
Fy.
Jag skäms ju extra mycket, för M har ju inget internet just nu.
Så henne kan man ju inte precis vara sur på, eller hur?
Men jag?
Ush, jag får försöka uppdatera oftare.

Min faster, hennes man och min kusin åkte idag.
Det har vart roligt att ha dom här, men ändå kan jag inte låta bli att skrika ut:  FRIHET!
Mindre kakor, mindre godis, mindre mat!
Åh!

Och jag kan säga er att idag har inte vart en av dom bästa dagarna.

Det gick bra på morgonen.
Åkte till skolan för två lektioner.
Började klockan 12 förstår ni, så extra lång sovmorgon hade det ju blivit.

Hade mina lektioner, åkte hem, HETSÅT!

Två mackor med kalkon och smör.
En tallrik med ett HELT paket nudlar och tre dl tomatsoppa.
åtta dl lättmjölk.
8 rutor Fazer choklad special edition med karamellbitar i.
Tre hekto smågodis.

Och nog fan var det närapå att jag åt massa bullar också.
Mor hade ju köpt ett 20-bullars paket och lagt i frysen.
Jag öppnade det, men istället började någonting i mig skrika.
SLUTA, SLUTA SLUTA!

Så det blev ett besök till toaletten.
Ännu en markering i anteckningsboken.
Det är bra att hålla koll på hur många gånger man spytt.
Så att man får en liten översikt.

Sen åkte man till M, gick ut och promenerade ett kort tag, och sedan satt man hemma hos henne till halv tio på kvällen.
Och nu är jag äntligen hemma.




Ska försöka göra klart en franska läxa tills imorgon.
Kan ni fatta?!
Fjärde dagen och jag har redan fyra uppsatser och tre läxor att lämna in!

Så nu vet ni att jag och M fortfarande lever.

Och förresten, om det är någon av våra läsare som känner igen detta:
För ett ganska långt tag sedan var det någon som postade ett inlägg på sin blogg om att se positivt på sin fasta, även om man lyckas bryta den.
Typ att första dagen händer detta, andra dagen händer detta.
Att fastän man inte lyckats fasta så länge som man planerat, så har det ändå hänt nått.

Någon som känner igen det?

Nåväl.
Först skriva klart läxan och sedan bums i säng.

Kommentarer
Postat av: H

Känner också igen det men kommer inte ihåg på vems blogg jag läste det. :o

2009-09-04 @ 08:20:10
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0