19 September 2009 / B



Idag bestämde sig jag & en nära vän till mig & M att vi skulle ut och cykla.
Vart?
Hmm...Tuff fråga?
Vad sägs om Lidl?
Jo, nyöppnat med rabatter.
Låter finfint.

Så efter frukosten ( en macka och en dl lättmjölk = 250 kcal ) så tar jag cykeln och ger mig ut.
Träffar den här kompisen.
En timma senare står vi utanför Lidl.

En halvtimma senare är vi ute igen med korgarna fulla.

Jag riktigt skäms för allt skit jag har köpt.

Vi beger oss hemåt.

En timma senare sitter jag nu här och är lite förvirrad.

Glad...men förvirrad.

Brände av 420 kalorier på cyklingen.
Och skräpmaten jag köpte?
Låt mig förklara.
Jag gillar att göda människor.

Så jag köpte en STOR godispåse och två paket amerikanska kakor till mamma och pappa.
jag trodde att jag hade köpt en massa skit till mig själv också, men uppenbarligen inte.

Sitter här med Cola light och Två TicTac's.

Man kanske är tillbaka på rätt spår ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0