27 September 2009 / B

Träningsvärk i ljumskarna.
Glömde stretcha dom, men på ett sätt älskar jag träningsvärken.
det känns skönt att kroppen påminner en om att man faktisk gjort någonting bra.
Att man är hälsosam.
träningsvärk får mig att känna mig snyggare.
Starkare.
Värdigare.

Jag ÄLSKAR träningsvärk.



800 kcal avbrända, med bara en timma på crosstrainern.
Imorgon blir det styrka.
Ska bygga upp armarna lite mer.
Mer muskler bränner mer fett, trots allt.

Och så är det ju Americas next top model nu ikväll!
jag hoppas att Allison vinner! Dockan!

Två nya böcker inköpte idag OCKSÅ!

Ät dig smal av Anna Selby

och

Juicer som håller dig frisk av Sarah owen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du måste berätta om böckerna är nå bra den där ät dig smal och 100kcal boken. :)

2009-10-01 @ 23:03:12
URL: http://perfectionismydirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0