29 September 2009 / B



Jag har då skapat två nya kategorier här på bloggen; Recept & Fakta.
Kanske kan vara intressant?
Och så kan man ju inte säga att man inte har någonting att blogga om precis.

Är inte speciellt pepp just nu.
Steg upp på vågen i morse, och har varken gått ner eller upp.
åt hamburgare med mormor.
Spydde upp det efter att hon gått.

Jag måste verkligen få kontroll över mitt behov av sötsaker.
Och jag tänker vara väl förberedd när det slår till igen, så imorgon skall det köpas klubbor.
Massor av klubbor.
Lite kalorier, och dom ger mig någonting att göra.

Har börjat känna lite obehag i halsen.
Vet inte om det är för att jag börjar bli förkyld eller för att jag spytt så ofta på sista tiden.
Men vi får se.
Imorgon ska jag fylla min vattenflaska med vatten & lime.
Ska uppenbarligen hjälpa mot förkylningar och infektioner?

Nu ska jag gå och sova.
Jävlig dag imorgon.


PS. Jag var ett fetto på klass-fotot idag.
Lyckat att jag hamnar mellan klassens smalaste brudar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Känner mig också lite småsjuk med obehag i halsen. Har iofs också spytt två ggr /dag den senaste tiden.. =/ SV: Jag har mest energi att träna på morgonen. Det är inte alls mycket folk på gymmet så det är jättelugnt och skönt. Ingen som tittar på en och ingen som bryr sig. Och inga dömmande snyggingar ^^ Hatar att träna när det är killar i min ålder där men det är aldrig några så tidigt som halv 7 på morgonen :) Jag har jättesvårt för att sova. Somnar sent och vaknar av mig själv tidigt, och drömmer mardrömmar. Men jag lägger mig i sängen vid 11 kanske och somnar vid halv 3 ungefär. Går upp klockan 5 igen :P Take Care <3

2009-09-30 @ 05:51:15
URL: http://minytiny.blogg.se/
Postat av: Jackie

Jag tänkte också på klubbor förut, men sedan läste jag att de innehåller 50kcal styck! En klubba håller visserligen rätt länge, men ändå..

2009-09-30 @ 12:13:56
URL: http://skinnyseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0