5 September 2009 / B


Åh fy och farao.
Vaknade klockan 10, och det blev direkt färd intill stan.
Morsan var på shopping humör.
Men efter två minuters bilfärd bråkade vi redan.
Ush.
Ingen bra start.
Vi gick i alla fall i typ trettio olika affärer och prövade jeans.
INGA passade bra.

Jag HATAR mina lår!
Jag HATAR mina vader!
Jag HATAR min mage!
Jag HATAR mina armar!

fett fett fett fett fett!

Jag riktigt längtar efter fastan som jag ska påbörja 7 September nu.
Ska försöka se hur länge jag kan stå emot.

Dock har jag aldrig i hela mitt liv sett så många smala tjejer förut inne i stan.
Jag SKA bli smal!
Jag SKA bli lycklig!


Kommentarer
Postat av: jo

har inte hört one more, men resten :) fast de är mer deppiga, de jag publicerade är pepp :)

jag har prövat det, men min mens är sjuk oregelbunden :/

2009-09-05 @ 19:27:24
URL: http://down2size0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0