8 September 2009 / B

 

 

Det är som om hela jävla universum fuckar med mig.


Först var jag nära att hetsäta på morgonen.
Sen hade ALLA i min klass köpt chocolate-chip cookies som doftade HIMMELSKT.
Sen var jag nära att hetsäta igen när jag kom hem.
Sedan hade pappa kokat pasta. UNDERBAR pasta.

Men nej. Jag har endast druckit vatten och lite buljong-soppa idag.
Inget mer.
Jag riktigt LÄNGTAR efter att kliva upp på vågen på fredag.

Två dagar avklarade, tre dagar kvar.

Jag KAN inte ge upp.
När jag avr så jävla nära att hetsäta tvingade jag mig själv att titta på alla smala tjejer runt omkring.
På de kläder jag vill ha på mig.
hur lycklig jag ska kunna bli.
Hur mycket mer jag kommer att våga.
Hur söt jag kommer att bli.

Jag KAN inte ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0