9 September 2009 / B



Suget är där men den går att motstå.
Hemskt att mamma och pappa har handlat idag också.
Känns så jävla onödigt.
Jag vill flytta hemifrån NU!
Fylla på kylen med kalorifria vätskor och frukt.
Fylla på frysen med frusna bär och kanske lite sorbet glas då och då.
Att kunna sticka ut och springa utan att någon undrar varför eller säger att det är för sent.

Men först måste jag skaffa ett jävla jobb.
McDonalds, Burger King, ICA Maxi...WHATEVER.
Bara jag tjänar tillräckligt med stålar för att ha råd med hyran!

Två dagar kvar på fastan.
Har en lektion på torsdag och en lektion på fredag.
Värsta dagen kanske, med tanke på att jag kommer vara hemma mestadels av tiden.
Men sen ger det mig också jävligt lite av en ursäkt för att inte sticka och gymma.

Var det någon mer som frös arslet av sig inatt?
Jag somnade klockan 4 ( skulle stiga upp 5.30 ) med långbyxor, två tröjor, knästrumpor och tre täcken.
Och ändå trodde jag att jag skulle dö.
Ja, jag gillar att vara dramatisk.

TREDJE DAGEN PÅ FASTAN AVKLARAD!

Kommentarer
Postat av: Jackie

Vad duktig du är! :D

2009-09-09 @ 19:44:04
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0