Avbrutet / B

En enda jävla dag kvar hade jag.
Eller jag antar att det där 'hade' fortfarande är ett 'har'.
Men inte länge till.
Om en och en halvtimma, när mamma och pappa vaknat upp, ska jag ta min första matbit för denna veckan.

Varför ger jag upp?
Jag vaknade nyss ont med VÄLDIGT ont i bröstet och halsbränna.
Kanske inte hade oroat er andra, men för en som nyss vart inlagd på sjukhus med symptom liknande en stroke låter det inte särskilt bra.

Ont i hjärtat, halsbränna, dålig blodcirkulation.
Jag vägrar hamna på sjukhuset igen.

Så frukost får det bli.
Ingen lunch.
En liten middag, om det ens blir någon.



Ska väga mig om två timmar.
Jag är jävligt förväntansfull.

Kommentarer
Postat av: Pussy Cat

Tjoho!



Ville bara säga att jag tycker att du gjorde ett väldigt bra och smart val där,

att "ge upp" och äta när du känner att kroppen börjar svika dig.



Det är starkt och klokt gjort, du ska vara stolt över dig själv och det valet!



Livet är viktigare än vikten, right!

O vad spelar vikten för roll om livet inte finns?



2009-09-11 @ 12:17:09
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0