Fastan /M

Äntligen har jag internet hemma igen! Det är i och för sig bara tillfälligt, och det går segt som sjutton, MEN jag kan ju åtminstone blogga!

Jag har hetsätit hela helgen som varit, knappt rört mig någonting, och idag och imorgon skulle vara mina fast-dagar. Skulle vara. Som vanligt sabbar jag det, och bröt nyss fastan med oliver. Skall väll ut och röra på mig som kompensation för det hela.. Har varit fruktansvärt trött de senaste dagarna, och idag är inget undantag. Ögonlocken faller snart ihop på mig, så planen är att gå ut och powerwalka/cykla och sedan gå hem och lägga sig för kvällen. På det sättet kan jag undvika mat för resten av dagen. Imorgon skall jag verkligen försöka att stå på mig, och inte äta någonting!

Det går trots allt lite lättare nu när skolan börjat, och man har andra saker än fika med kompisar och mat med familjen att sysselsätta sig med. Men helt bra går det ju ändå inte, och den här helgen spårade det ut totalt. Killen kommer hit nu på fredag. Vågar knappt tänka på hur mycket jag kommer äta då.

Men nu skall jag ut och röra på fläsket, men jag skriver nog mer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0