Nu börjar det! / B



Klockan 00.00 börjar det.
Fastan.

Ska se hur länge jag kan hålla mig.
Jag HOPPAS på fem dagar.
Fram tills på fredag natt då vill säga.

Sen ska jag försöka klara av lördag och söndag också.
'Sticka ut' och ...jag vet inte...vara med M eller något, så att jag kan slippa undan mammas middagar.

OM jag klarar lördagen och söndagen också så ska jag fasta även mån-tis-ons-tors-fre.

Jag BER att jag klarar mig så långt.
Men då behöver jag mycket inspiration!
Så ni alla läsare, ta och peppa mig här nu vah! ;D

Jag tvivlar starkt på att jag kommer att klara av ens en dag.

Men som man säger; It's easy if you try.

Drömmen vore ju om jag klarade mig två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0