25 Februari 2010 / B

Nu har jag skottat snö i precis en timma!
370 kcal brända enligt aftonbladet.
Har sjukt mycket blåsor på händerna, och kan knappt röra fingrarna...
Men det är det för fan värt <3

Kom dock in nu och såg mitt feta själv i spegeln.
Ush.
Har sjukt många prov nästa vecka, och måste verkligen kunna fokusera så mycket som möjligt.
Så någonting måste jag ju ha i mig vid provtillfällena.
Men efter det så ska jag försöka fasta.

Min mens kom även 11 dagar för sent.

Så förhoppningsvis är det den som får mig att se extra svullo ut, och inte min icke-existerande självdisciplin.

 


Kommentarer
Postat av: Me

jag hoppades samma sak med min! För jag kan väl inte ha ätit upp mig så svullen...?

Är det du på den översta bilden?

2010-02-25 @ 19:59:46
URL: http://perfectandwonderful.blogg.se/
Postat av: KiTTY

Älskar bilden! =)

2010-02-27 @ 07:47:18
URL: http://xsmall.bloggplatsen.se/
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

är det du på bilden?

2010-03-02 @ 19:32:44
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: en som vet

snälla människa du är grymt smal . sluta säg att du r tjock för du är inte tjock du är för sma. och när man är för smal så kommer mensen ofta för sent eller efter ett tag kommer din mens för svinna och du kommer vara typ halv död .. ät coh säg inte själv att du är tjock för du är inte det !

2011-12-25 @ 13:38:52
Postat av: asså

skojar du ? på rikigt? omg...

Girl go eat something and have fun! Pleaase

2012-02-23 @ 21:56:36
Postat av: Alice

Jag är har haft bulimi/bulimia, vete fan vad skiten heter.

Iallafall så fick jag det när jag var 12 och det höll på tills i vintras. När jag var tolv vägde jag 55 kg och de första sex månaderna så gick jag ner till 46 kg. Jag började svimma på gympan och vid andra tillfällen och en gång slog jag i huvudet och fick hjärnskakning. Min mamma tjatade inte på mig, hon sa faktiskt ingenting.

När jag fyllt 13 vägde jag 42 kg, och jag tyckte fortfarande att jag var fet och äcklig.

En dag när jag kom hem från skolan låg det en bok på min säng; "Decembergatans hungriga andar". Då fattade jag att min mamma visste att jag var sjuk och hade köpt boken till mig. Jag sa inget, men läste iallafall boken. Den sög.

Under hösten när jag var 13 så svimmade jag, fast jag vaknade inte direkt efter. När jag vaknade igen ca 5 min efter så skickades jag direkt till akuten.

Det visade sig att mina tänder och matstrupen var förstörda av magsyran, vilket också förklarade varför jag haft så ont i halsen. Mina naglar hade också blivit blåa.

Jag fick gå i psykoterapi, som jag hatade, men jag blev faktiskt frisk.

Idag är jag 15, väger 52 kg, tränar regelbundet, och äter enligt tallriksmodellen. Jag försöker undvika godis och jag har aldrig mått bättre än såhär.

Du kommer antagligen inte läsa allt, men iallafall så BER jag dig att gå i psykoterapi, det är bra för dig, för det räddade ju mig. Hur många har egentligen sagt till dig att du är fet, förutom rösten i ditt huvud?

2012-08-03 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0