25 februari 2010 /M

Skall snart springa iväg till skolan; i världens snöstorm! Okej om det har snöat mycket de senaste dagarna, men vad är detta?

Har missat första lektionen för att vara hemma och plugga, jag är mer stressad än någonsin. Och det gör ju inte saken bättre att veta hur sjukt mycket jag åt igår.. Jag tror det var ett sätt att "komma undan" stressen och plugget. Det suger. Idag ska jag iväg och ha två lektioner, sedan ska jag hem och plugga resten av dagen och kvällen. Usch, ångesten bara bubblar. Hittills idag har jag bara intagit en stor kopp te, och jag hoppas att mamma köper hem massa grönsaker idag; för det är helt tomt i kylen på sådant och jag får inte sluta upp som igår.

Nu måste jag rusa!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lycka till idag <3

2010-02-25 @ 13:03:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv:Ja verkligen ;) <3

2010-02-25 @ 15:32:38
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag råkade snubbla in på den här bloggen, och jag blir så jävla arg på dig/er så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Om ni nu måste ha en blogg som promotar ätstörningar, så kan ni ju för fan stå för det. Ni är äckliga och patetiska som försöker förstöra andras liv. Uppmärksamhet i all ära, men ni är två riktiga idioter som tycker att det är okej att skaffa sig den såhär.

Om ändå skönhet vore allt - då kanske ni hade blivit lyckliga. Men ni är två hemska männiksor. Det ni gör är så fel! Världen hade varit lite bättre utan människor som er i den.



Hoppas att ni dör feta.



Sara

2011-02-23 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0