10 kcal per 100 ml /M

God morgon!
Nu är det verkligen full rulle överallt, och tyvärr har jag inte hunnit blogga. Nu hade jag därimot tänkt att slänga in ett litet tips :) Jag var nämligen och handlade igår och hittade (okej nu kanske jag är helt efter och kommer med något alla redan har hemma i kylen, haha?) en tranbärsjuice med 10 kcal / 100 ml. Visst, det kanske inte är lika lite som lightläsk osv; men den är fullproppad av antioxidanter och diverse andra näringsämnen och mineraler. Smaken ska jag dock inte uttala mig om eftersom jag inte smakat den ännu :)

Nu är det skola som gäller för mig, sedan måste jag tillbringa hela eftermiddagen/kvällen med att plugga. Inte roligt!


Kommentarer
Postat av: F

super, jag behöver alla tips jag kan få!



kram F

2010-01-14 @ 22:38:06
Postat av: Leroy

Det visste jag faktiskt inte, att det fanns light alltså! Det är ju helt sjukt bra! Ska kolla om dom har det på "mitt" konsum :D

Kram

2010-01-17 @ 00:33:32
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0