17 januari 2010 /M

Idag är det den stora städdagen, och efter det kommer jag behöva plugga hela kvällen.

Gårdagen gick inte alls bra, eller rättare sagt; den gick åt helv*tte. Hade mer ångest än vanligt. Men för att se det från den ljusa sidan får jag jämföra med förr; då jag kunde hetsa i stort sett hela helger. Idag har jag hittills ätit knäckemacka utan pålägg och grönt te. Kommer äta någon vegetarisk middag på det snart. 

Nu ska jag fortsätta med städningen, hoppas att helgen gått bra för er <3.


Kommentarer
Postat av: elli

jag har failat tooootalt ._. men imorgon börjar jag på "nya dieten" så hoppas på att det funkar ;) take care <3

2010-01-17 @ 23:14:14
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0