8 Januari 2010 / B


Förlåt om jag är duktig på att uppdatera.
men på senaste tiden har jag verkligen mått pyton.

Min mens kom inte förra månaden alls, men jag misstänker att den är på väg nu med tanke på att tuttarna är så förbannat ömma.
Kylan+is + dåliga skor gör det praktiskt taget omöjligt för mig att gå långa promenader med hunden utan att trilla omkull minst trettio gånger.
Jag har svårigheter för att sova.
Jag är förstoppad.
Och jag har, för typ en vecka sedan, tagit min sista cigg.
Vad resulterar allt detta i då, må ni undra?

Jo, viktökning.
3 Kg.
Jag vaggar runt här och gråter dagarna i ända, för jag känner mig så förbanant fet och ful och äcklig.

Ush.
Kan mensen bara inte göra sitt besök, tarmarna fungera och kylan försvinna?
Sömnen kan jag klara mig utan.
Bara jag slipper den här svullo känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0