1 mars 2010/ B

Vill färga håret mörkbrunt, men är för rädd just nu.
Tappar ju så äckligt mycket hår.
Snart kommer jag att upptäcka en stor kal fläck mitt på huvudet.
Jag känner det på mig.
Blää.



På påsklovet ska familjen åka till kusinerna och hälsa på.
Fan.
hur många dagar är det kvar till påsklovet?
En månad?
Jag har inte så många prov denna månaden, så jag kan fasta för det mesta.
Och gymma som fan.
Det måste jag göra.
Fan.
Jag hatar att vara fet.

Jag måste ha gått ner någorlunda tills jag åker till kusinerna.
Vill se om den äldsta ( han är 18 år nu.) kanske vill gå ut och ta en öl.
Och jag har en ganska söt klänning jag vill ha på mig då.


Nej , fy fan.
Nu ska jag gå och lägga in mina VITAMIN WELL dryckor i kylskåpet.

Ni vet dom dryckerna dom säljer på Pressbyrån för 25 kr?
Nu säljs dom på Hemköp, för typ 18 kr.
Här är deras hemsida; VITAMINWELL
85 kalorier i en flaska.
Ganska mycket, men det är gott + innehåller vitaminer.


Kommentarer
Postat av: caspian

vitaminwell säljs väl överallt? det finns på ica för 15 kr hihi

2010-03-08 @ 12:10:06
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: stina

De är egentligen bara bullshit, Vitamin Well är bara bluff och båg. Käka riktiga vitaminer tillsammans med yoghurt eller något, det är tusen ggr bättre. Och käka aldrig vitamintabletter på tom mage.

2011-05-24 @ 06:21:31
Postat av: ........

Tihi, så går det när man inte äter, då tappar man håret. ^^ Pilutta dig, sötnos! <3



DESU

2011-08-14 @ 18:54:25
Postat av: Anonym

gå och köp en godispåse och ät. Gå upp i vikt. Förstår inte hur ni kan göra så här mot er själva..

2011-10-11 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0