8 Mars 2010 / B


Om 6 veckor ska jag träffa upp med gamla klasskompisar.
Inte riktigt bestämt ännu vad vi ska göra. Om det blir stan eller något.
Men träffas ska vi iaf göra.

Och om 4 veckor ska jag hälsa på massa kusiner.
Hur många KG tror ni att jag kan gå ner tills dess?

Har plockat fram morgondagens mat.
Blåbär&hallon soppa till frukost. - 110 kcal
Kycklingsoppa till lunch - 75 kcal
Ska gymma också.


Ge oss gärna fler UTMANINGAR!
Vi har redan fått 6 stycken.
Men nu när vi har 52 prenumeranter, kanske vi satsa på lite mer?

Kanske händer det att vi gör mer  än 3 av utmaningarna!

Kommentarer
Postat av: Miss C

Sluta förstöra din kropp... Du har bara en. Tänk på din framtid. Vill du inte

ha barn om några år?! Kämpa emot monstret i ditt huvud. Skaffa hjälp...

2010-03-08 @ 22:02:12
URL: http://missc.devote.se
Postat av: elli

Låter bra med maten, keep it up! <3

2010-03-09 @ 23:48:25
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Brody

4-6 kg skulle kunna vara möjligt..?

2010-03-12 @ 10:42:11
URL: http://femtiofemkilo.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Istället för att hitta saker du inte gillar med dig själv när du ser dig i spegeln så fokusera på det du gillar. Det hjälpte mig.

2011-02-24 @ 13:07:21
Postat av: Gammal vän

du e helt störd, fattar inte du att du torterar dig själv ?

Det är äckligt att ha (?) bulimi och jag fattar inte att du kan göra så.

Hela din kropp kommer se ful ut om du fortsätter såhär, du vill ju se vacker ut, sluta tortera dig !!!! Jag vill bara ditt bästa.

Se dig själv i spegeln, vem/vad ser du ? Om jag var du skulle jag nog se en torterad flicka som ser ut som ett vandrande skelett, vilket är jävligt äckligt. DU måste sluta upp med det här, vill du dö eller ?

Kram din gamla vän.

2011-05-09 @ 18:54:14
Postat av: Anonym

du e helt störd, fattar inte du att du torterar dig själv ?

Det är äckligt att ha (?) bulimi och jag fattar inte att du kan göra så.

Hela din kropp kommer se ful ut om du fortsätter såhär, du vill ju se vacker ut, sluta tortera dig !!!! Jag vill bara ditt bästa.

Se dig själv i spegeln, vem/vad ser du ? Om jag var du skulle jag nog se en torterad flicka som ser ut som ett vandrande skelett, vilket är jävligt äckligt. DU måste sluta upp med det här, vill du dö eller ?

Kram din gamla vän.

2011-05-09 @ 18:54:42
Postat av: Anonym

Snälla ta hand om dig själv, tänk på att det är du som får ta de allvarligaste konsekvenserna av dina handlingar men uteslut inte din omgivning, för även de som älskar dig påverkas av dina sätt att hanskas med dig själv och din kropp.

Så om det är svårt för dig att se problemen detta skapar för dig, tänk på de som älskar dig och de som bryr sig om dig.

2011-05-31 @ 20:10:09
Postat av: Anonym

Vem är hon på sista bilden? Så jävla söt var hon :)

2012-01-18 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0