Aldrig mer en våffla / M

Nu har jag mer ångest än någonsin. Vill bara ut och springa, cykla, simma, vad fan som helst. Känner mig fet och ofräsch. Känner hur armarna dallrar när jag skriver, hur låren flyter ut på stolen jag sitter på. Imorgon tvingas jag äta pizza också. Hur ska detta gå? Om jag skiter i frukost och lunch, ställer ju kroppen in sig på svält, och tar upp varenda kalori av pizzan sedan. Men om jag nu äter frukost, får jag i mig ännu mer kalorier utöver pizzan. Gaah! Jag kommer inte äta en hel pizza. Men jag känner mig så jävla otacksam mot hans förräldrar om jag inte äter ens hälften. Hälften = över 1000 kcal. Idag har jag inte ens gjort något speciellt i träningsväg. Varje dag nu har jag ändå gjort någonting. Men eftersom jag inte kunde sova en blund i natt, så somnade jag direkt efter maten, och vaknade när det typ var "för sent". När jag kommer hem kommer det gå lättare, då behöver jag inte äta som någon tacksamhetsgrej. Då kan jag säga att jag ätit hos någon kompis, eller på stan. Det svåra när jag kommer hem blir ju festivalen i Tyskland som väntar. Bara skräpmat och alkohol. Suck. Träning all the time när jag kommer hem helt enkelt. Börja nyttja gymkortet, och förhoppningsvis har tabletterna kommit vid det laget. Nu ska jag gå och lägga mig, och som vanligt kommer jag inte kunna somna. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0