30 november 2008 /M

Panik. Jag vill bara grina. Om ni visste hur mycket skit jag har i skolan just nu.. Fan.
Jag blev tvungen att avboka träningarna imorgon, av just den anledningen att jag måste måste måste plugga.
Body Balance på tisdag har jag i alla fall kvar, och den är jag bannemig värd att avsätta tid för också.

Jag kommer inte hinna blogga någonting den här veckan antagligen, och på tisdag skall jag hålla tal. Jag får en stor klump i magen/bröstet bara jag tänker på det. Jaja, B, om du läser detta så kan du ju alltid ta med skorna till skolan imorgon eftersom jag inte skall på träningen. Om du känner för't :)

Nu måste jag verkligen plugga vidare! Har ett stort arbete som ska in imorgon, tror ni jag har börjat än? Knappt.

Kommentarer
Postat av: B

Bah, jag känner din smärta :O

Har också arbete som skall in imorgon D:

2008-11-30 @ 20:56:30
URL: http://rainbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0