14 Oktober 2008 / B

Ush Ush Ush Ush
Det känns som om jag växer. Att jag blir fetare.
Jag känner hur mängden fett på kroppen ökar.
Funderar på att börja röka igen.
När man röker bränner man mer kalorier, sover mer och är inte lika hungrig.
Men man blir sjuk lättare, och jag vill verkligen inte lukta så jävla illa som jag upptäckt att rökare gör.

Egentligen vill jag bara krypa ihop i min säng och aldrig mer visa mitt feta ansikte utanför huset.
Jag är trött på att nypa fett när jag ska påminna mig själv att inte äta massa skit.
Jag vill vara så jävla smal, så jävla smal.

Jävlar, varför ska det vara så svårt?
Funderar på att väga mig i lbs istället för KG i fortsättningen.
Då ser det ju ut som om man gått ner och upp mer än vad man egentligen har, vilket gör att man arbetar hårdare för att nå sitt mål…
Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0