6 Oktober 2008 / B

Denna veckan får jag inte äta efter klockan 17.00.
 Inga sötsaker, inget vitt bröd, inga flingor, inga mjölkprodukter. Ingen pasta. Inget ris & inget rött kött.
Vatten och mörkt, osötat rågbröd är okej.
Frukt är okej.
Sallad är okej.
Kalkon och kyckling är okej.

Vet fortfarande inte om jag ska skriva att tomatsoppa är okej :/

Jag måste dricka upp flaskan med vatten jag har med mig till skolan varje dag, och jag måste cykla minst 1 timma om dagen ( eller promenera i 2 timmar.).

Låter inte särskilt svårt nu när jag skriver det, men det kommer att bli svårt, då jag älskar mjölk och baguetter.
Men det är värt det.
Jag vill inte ha några lår alls. Jag vill ha ett stort mellanrum mellan benen när jag står med fötterna tätt intill varandra.
Jag vill kunna köpa den där förjävliga tröjan, eller åtminstone köpa en liknande och få den att se BRA ut på mig.

Jag får aldrig ha med mig cash, om jag inte vet EXAKT vad det skall användas till ( absolut ingen mat.) om jag inte är med M, för med henne så äter jag ingenting.
I hennes sällskap känner man sig bara kort och tjock.

 Läggdags är fortfarande klockan 10.00 varje kväll, vad som än händer.
Och jag måste vakna senast 7.30 på morgonen.
Helst ska jag ju ha tid att gå en kort promenad och få igång metabolismen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0