6 April 2009 / B


Blev inte precis bästa dagen, det kan jag lova, men jag har försökt att göra det bästa av den.
Jag hets åt i morse.
Vette fan hur det gick till egentligen.
Skulle göra en smoothie, men mellan kylskåpet och diskbänken förlorade jag kontrollen.
Blev två STORA mackor med ost, en kopp choklad, en tallrik flingor, en matsked vanilj glass och två glas mjölk.
När jag väl återfick förståndet sprang jag in på toaletten, satte igång duschen och försökte spy.
Gick inte särskilt bra.
det mesta av glassen och flingorna kom upp.

Sedan stack jag till gymmet, där jag var i fyra timmar, innan jag gick hem.
Antal kalorier brända; 2200.

Sedan blev det falukorv med majs och potatismos eftersom pappa insisterade på att jag skulle äta något.

Men så fort han stack ut så sprang jag in på toaletten och spydde som en gris tills jag var säker på att jag fått upp allt.

Så jag har räknat ut att intaget ligger på ca. 1000-1100 kalorier idag.
Vilket är jävligt surt, men jag ligger i alla fall på minus.

Ska planera hur jag ska spendera morgondagen ( blir troligen en hel del vandrande på stan. ) och sedan är det hem till kompis som gäller.

Fy vad jag hatar att vara fet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du på bilden?

2009-04-06 @ 21:12:43
Postat av: A.

Om det är du på bilden så kan jag säga att du redan är jättesmal och att du inte behöver bli smalare. Du är fin som du är. Det du gör mot din kropp gör att du börjar se osund ut, man ska äta 2000 kalorier om dan, sen kan man träna utöver det om man vill. Men på det sättet du håller på så kan du riskera din hälsa och hamna på sjukhus osv. Vet inte om du kommer att läsa det här eller ägna en tanke åt det men det kan vara värt det? Tänkte bara att du behövde höra det från någon.

2012-09-26 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0