8 april 2009 /M

Okej, jag vet att jag på ett sätt längtar tills lovet är över. Men egentligen är enda anledningen till det att jag saknar mina och Bs gymbesök. Jag saknar discpilinen vad det gäller kaloriförbrukning och intag. Nu har jag ju bara dåligt samvete och ångest dagarna i ända, och då kanske skolveckor till och med är att föredra.
  Men å andra sidan vill jag ju ha lov. Jag vill inte ha stressen över skolan, pressen, förväntningarna. Jag tycker dom här dagarna har gått så skrämmande fort, och igår kväll fick jag nästan panik av tanken att skolan snart börjar igen. Om de här dagarna har gått så jäkla fort, vad kommer inte resten att göra?

Syster och jag pratade en hel del igår. Vi diskuterade planer inför sommaren, och kom fram till att vi skall åka till London måndag till fredag tillsammans. Under sommaren då. Jag har verkligen varit hur sugen som helst på London nu de senaste dagarna, så det var ju ganska passande att hon också hade varit det :) Men så kommer ju det eviga dilemmat. Maten. Hur tydligt kommer inte allting att bli om jag åker bort nästan en hel vecka, enbart med syrran. Hon om någon kommer ju se vad jag (inte) äter. Och då är det sommar, och då kommer jag definitivt redan ha gått ner i vikt. 
Det ordnar sig väll.. Får väll komma på nått sätt att "göra mig av" med maten annars. Vi åker ju knappast dit för att lägga pengarna på gourmétmiddagar.

Nu skall jag titta vidare på SATC, det regnar ju ute idag :( Skriver mer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0