Sjukhus/ B


Som sagt kom jag hem runt tolv igårkväll.
Efter en massa träning med M.
840 kalorier brända totalt.





Började känna konstigheter i armen, och vid fyratiden blev jag orolig då det spred sig upp mot axeln i en rasande fart.
Som myror av is som rusade genom blodet.
Man tror ju inte att det är något allvarligt...Bara att man sovit på armen fel eller nått.
Men jag hade ju inte fått en blund i ögat liksom.

Gick i alla fall ner till mamma och pappa, och när jag stod vi deras dörr klockan 4 på morgonen, så spred sig en bedövande känsla i ansiktet.
Allt detta hände på vänstra sidan av kroppen.

Väckte mamma och pappa, och det blev av i rasande fart till akuten.

Och nu är jag äntligen hemma igen, efter tusen blodprovet, två undersökningar och ett benmärgsprov.
Dom vet inte riktigt vad det var som orakade det ännu, efter nästan 12 timmar på akuten.

Och min arm är fortfarande konstig.

Men dom trodde på att min immunförsvar har vart så dåligt på sista tiden, så ett virus har attackerat nervsystemet.

Mysigt att veta att när jag går till skolan imorgon ( för inte fan tänker jag stanna hemma. ) så kan halva ansiktet bli förlamat i över en timma.



Så det har inte blivit för mycket mat idag känns det som.

En strawberry/lime yoggidryck =227.5 kalorier
Tre pannkakor = 300 kcal?
6 dl brämhults apelsin/ hallon dryck = 270 kcal

Totalt: 797.5 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0