Sista / B

"Our greatest glory comes not in never falling, but in rising every time we fall."


Fan M.
Att du aldrig skriver. Du vet ju hur outhärdligt det är för mig att sitta här och hålla inne alla känslor xD

Upptäckte att ett ägg INTE innehåller ca 150 kalorier, utan endast 76 ( endast och endast, det är ju ändå rätt så mycket. ) så jag åt ett ägg idag.
Totalt har jag käkat 453 kcal.
undervek just mammas mat genom att säga att jag var upptagen med läxan.

imorgon börjar jag klockan 9.30 så jag borde väl fan hinna ta två burn tabletter innan frukosten.
Imorgon ska det också köpas Lågkaloriäppelmos, en sån shaker så att jag kan blanda mina naturdiet, och så Minimjölk.
Det ska inhandlas efter man vart på gymmet då, of course.

Käner mig så otroligt fet , fast jag ligger på minus idag.
Jag vet inte varför.
Kanske för jag jag just nu tror att jag ALDRIG kommer att klara det.
Jag vet att det inte är direkt BRA för mig, men jag MÅSTE klara av det.
det finns ingen återvändo.
det kommer finnas tider då jag kommer att bryta ihop och bara grina.
Men som M brukar säga; ska man vaar fin får man lida pin.

Nu ska jag strax sova.

1 hembakad kanelbulle (50 gram) innehåller cirka 170 kcal
1 bit cheesecake (150 gram) innehåller cirka 354 kcal
1 bit daimtårta (almondy, 60 gram) innehåller cirka 264 kcal
1 giffel (pågen, 24 gram) innehåller cirka 86 kcal
1 portion chokladpudding (110 gram) innehåller cirka 121 kcal
1 ballerinakex (15 gram) innehåller cirka 65 kcal
1 delicatoboll innehåller cirka 293 kcal
1 delicatomazarin innehåller cirka 275 kcal
1 mariekex innehåller cirka 25 kcal
1 bit morotstårta cirka 290 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0