19 Februari 2009 / B

Jag glömde ta mina jävla BURN tabletter idag. Duktig man kan vara, eller hur? D:
Men jag ska ta en CLA Fuel tablett innan gymmet, för dit ska jag fanimej idag.

Dagens intag: en portion havregrynsgröt+ två matskedar äppelmos och 4 dl lättmjölk ( 130+20+160 = 310 kcal )
Skitmycket, jag vet, men jag ska bränna av 500 kcal på gymmet, så jag kommer att ligga på minus idag.

Gå ut med hunden, Gymmet, Banken, Stallet med M.
Det blir nog en bra dag, ska ni se.

Okej, jag vet att jag kanske förstör allt nu och ger otur, men då jag inte skriver upp min vikt såsom M gör, så kan jag likväl berätta hur mycket jag har gått ner totalt sedan vi började till detta ögonblick.
Total viktnedgång: 9.4kg

Vilket är någonting, eller hur?
Jag vill så jäla gärna bli smal, nu nu NU!
Höftben, smala lår, revben som sticker ut.
Vart jag än tittar ser jag fett, fett, fett.
Nämen Ush.
Nu får det ta och tränas lite. D:


I'm not there yet, but I am closer than I was yesterday.

Kommentarer
Postat av: pam

Världens skräckexempel! xD



Ditt intag har ju varit jättebra! Fortsätt så!



kramar

2009-02-19 @ 11:00:43
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0