27 Januari 2009 / B

"You won’t die, or shrink to death if you miss a few meals.
There’s always something to eat, or eventually something to eat. "




Kände helt enkelt bara för att skriva någonting. Vad, det vet jag inte riktigt ännu.
Imorgon blir en lång dag ( börjar 08.00, slutar 17.00 ) och redan nu kan jag ju skriva ner vad jag tänker äta.
På så sätt tror jag att jag kan hålla mig till ett lågt kalori intag, om jag skrivit ned här innan vad morgondagens diet ska innehålla.

Morgon:
En portion havregrynsgröt med 1½ dl lättmjölk och 1 matsked äppelmos. ( 190 kcal.)

Lunch:
2 dl filmjölk med kanel ( 120 kcal.)

Middag:
Mormor ska steka fisk, så jag får väl skriva ned vad jag åt till middag imorgon då.

men frukosten och lunchen är i alla fall klara.
På torsdag blir det även träning med M igen.
Och inte får jag glömma att ta ett paket Multiplex.

Kommentarer
Postat av: M

älskar bilden!

2009-01-27 @ 23:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0