16 Juli 2009 / B

Hetsätning idag.
Vettefan varför.

Tre mackor, två stekta ägg, ett HELT paket ballerina choko och tre 55grammare kex choklad.

Och endast en halvtimma på gymmet ( dvs 400 kcal. av brända. )

ush och fy, vad jag mår dåligt.
Riktigt äckligt mätt och illamående.

Ska jobba imorgon också.
Och jag känner mig uppblåst pga mensen är på väg.
Ja, den är ju bara försenad med 7 dagar.

-suck-

Så jävla trött på att förstöra för mig själv hela tiden genom att proppa i mig massa skit.



Nåväl.
Hann se Supersized vs Superskinny idag med det fanns inte precis något bra att skriva ner idag tyckte jag :/


Dock ska jag försöka förändra min diet så mycket som möjligt genom att försöka hålla mig under 800 kcal om dagen, undervika potatis och pasta och ersätta med frukt och grönsaker.

Och sedan med början på Söndag, ska jag skriva ner vad jag ätit varje dag.
Sedan, nästa söndag, ska jag sammanfatta allt jag ätit här på bloggen.

Och räkna ihop antalet kalorier jag äter på en vecka.

Vågar ni göra samma sak?


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror nästan att jag vågar, jag ska nog göra det till och med. Kan vara nyttigt att se.

2009-07-17 @ 01:49:53
URL: http://moretocome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0