19 November 2009 / B



Jag har
inte gått upp någonting sen igår.
Vilket jag tycker är lite konstigt... men inte ska jag klaga heller.

Sitter nu här på morgonen med en skål gröt och riktigt njuter.
Det var så jävla längesen jag tog mig tiden att göra i ordning en skål, och fantastiskt är det att jag kom ihåg kanelen!

Om allt går som planerat så blir det inget mer än denna gröten och en Naturdiet Smoothie ikväll.
Känner att mitt intag på sista tiden har var så ostabilt, och kanske behöver kroppen lite regelbundenhet för att börja bränna fett igen?

Kanske behöver jag stressa av mig lite, för att få igång förbränningen?

Det är 41 dagar kvar till nyår, och ännu mindre kvar till julafton.
Och endast några fåtal dagar kvar tills en av mina vänner ska ha fest.

Och det finns ingen möjlighet för mig att säga nej.
Det var så längesedan vi sågs och umgicks, så jag MÅSTE gå.
Och tills dess måste jag ha gått ner MINST 5 KG.
Så det blir väl ett försök till att fasta innan den kvällen?

Sjuka är att jag inte har gått ner i vikt, och jag känner mig inte smalare,
men när jag står framför spegeln märker jag små skillnader.
Hur kommer jag då att se ut när jag gått ner 5 Kg?
Bättre än så jag ser ut nu, i alla fall.
Det är en sak som är säker.

Nej, nu måste jag ge mig av och duscha.
Skolan väntar, och sedan är det direkt hem för att ta hand om hunden.
Kanske blir en långpromenad idag, om det inte bestämmer sig för att ösregna?


Men innan jag går!
Måste bara säga att era kommentarer gör verkligen mig & M så mycket mer motiverade.
Jag är så glad att ni gillar våran blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0