There is no try, There is only do / B

Sitter här med halsbränna.
Juice har mycket kalorier.
Mycket socker.
Men hellre en massa juice än fast föda.

Jag som brukade va kolhydratbesatt har helt plötsligt börjat avsky tanken på det.
Potatis, bröd, pasta & ris...
Jag kommer inte ihåg sist jag åt kolhydrater.

Visst doftar det gott.
Jag sitter ju här och drar in doften av brorsans tallrik med köttbullar & pasta.
Dreglar? Javisst.
Det doftar HIMMELSKT.
Men det är ingenting för mig.
Feta flickor skall inte ha några kolhydrater.

Min PMS har förvärrats extremt sen jag slutade äta kolhydrater dock.
Protein förvärrar ju PMS, visste ni det?
Hmm..Förklarar ju varför jag fått hindra mig själv från att lägga mig ner på golvet och bara vråla rakt ut.
Så patetiskt och genant.
Men jag har börjat surna till riktigt nu.
En riktig liten bitter-fitta.

HAHAHAHA!
Eller med inspiration av namnet  Märta-ärta ( trogen liten blogg-följerska.) gav mig; Bitter-Fitta-Britta.


Uah.
Jag skäms så extremt.
Hur kommer det sig att jag inte blir smalare?
Jag äter ingenting, men varje gång jag kollar i spegeln har jag växt.
Blivit tjockare.
Enorm.
Fet.
Jag står och nyper i fettet.
jag vill vara fin.
När kommer jag att få känna mig fin?

43 dagar kvar till Nyår nu.
och jag ska kämpa tills jag faller ihop.
Jag ska bli smal!
Jag ska, jag ska, jag ska!

Kommentarer
Postat av: Jackie

Gör det? Hm! Intressant..

2009-11-18 @ 16:20:59
URL: http://skinnyseptember.blogg.se/
Postat av: FYFAN

asså FYFAN man är snygg om man är som en vanlig jävla tjej. Du är ju bara ÄCKLIGT smal ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

2011-11-02 @ 01:11:20
Postat av: TJOCK?

Du jag väger säkert dubbelt så mycket som du (43 kg) men jag tycker inte att jag är tjock!



Du är översmal, inte snyggt alls. Det är fult och du ser ut som ett skelett.



Och vänta, vilket jävla fett?



Skelett säger jag!

2012-06-14 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0