16 Oktober 2009 / B


Avböjde för nyss bara några sekunder sedan en inbjudan till en fest.
Eller ja...Avböjde och avböjde.
Sa att jag troligen inte skulle komma, men mina planer kanske blev inställda.
Vill egentligen inte gå.
Mestadels för att alkohol innehåller så JÄVLA mycket kalorier.
Men också för att den här bruden är ganska fjortis och de människor hon bjudit in är antingen alkoholiserade 35åringar eller jobbiga tonåringar som beter sig som elva.
Dom som tycker dom är tuffa om dom slåss, dricker, knullar runt, röker, svär osv.
Så nej, jag kommer troligen inte att gå på denna maskerad-fest.

MEN, den är ändå bra motivation.
Den är den 27 Okt.
Om jag är duktig, gått ner i vikt, och känner för att dricka skallen av mig, så får jag åka dit.
Om inte dit, så får jag gå på Halloween fest någon annan stans.

Blev jävligt sur i morse när jag vaknade, ställde mig på vågen, och hade GÅTT UPP 0.6 KG.
Sen blev jag lite lättad när jag insåg att jag nu fick min mens idag.
Så förhoppningsvis är det endast på grund av den och inte mina sugiga matvanor.

Det här med att inte spy gick ju JÄTTEBRA.
2 gånger idag också.
Första gången bröd.
Andra gången ägg.

Men man gör vad man måste göra, eller hur?
snart bara 9 veckor kvar till jul.
9 veckor.
9 veckor kvar innan det nya året startar.
9 veckor att gå ner som FAN i vikt.
Måste gå ner minst 300 KG eller nått känns det som.
9 veckor....det klarar vi väl?

Åh fy...Jag och M är RIKTIGT dåliga på att gå ner i vikt och RIKTIGT bra på att hitta på ursäkter  ....

Men vi måste hitta motivationen.
Mycket läxor, lite tid hemma och däremellan mycket promenader.
Vad tycker du M? ska vi fixa detta nu eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0