10 augusti 2008 /M

Ojoj, längesedan jag skrev någonting sist. Nu har pojkvännen åkt hem, och föräldrarna har åkt till landet. Saknar pojkvännen. Dom här dagarna borde jag verkligen ta till vara på att sätta igång min viktminskning på allvar. Jag har åtminstonde investerat i en personvåg, som det så fint heter. Alltid kul att veta hur mycket man väger, så man vet vart man börjat någonstans.
Sedan kan jag passa på att varna er för hoodia.se. Det verkar som om detta är ett oseriöst företag som lurar kunder. För att jävlas lite har jag mejlat dom varje dag dom senaste dagarna, och har vi tur får jag svar. Men antagligen inte. Gaah, jag vill verkligen ha produkterna!
I övermorgon åker jag och ett gäng iväg för camping och grejer, hur kommer det bli med mat då? Kommer jag falla för frestelsen, eller stå på mig som jag borde? Och B, vi måste ses snart! Det var så längesedan nu. Jag har ingen mobil för tillfället, men hemtele och internet åtminstone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0