2 Augusti 2008 / B

Jag har igentligen en mål-datum.
En tid då jag måste ha gått ner i vikt.
Pappa pratar om att åka till New York igen nästa år, och då vill jag fan inte vara fet.
Detta året köpte jag knappt nånting, för själva tanken att gå in i ett provrum skrämmer mig.
Jag tål inte spegelbilden, och om någon räcker mig ett plagg som jag tror inte kommer att passa, så springer jag för mitt liv.
Och tro mig, det är INTE kul att gå runt i baggy kläder bara för att man är glad att det täcker det mesta, och döljer hur verkligt tjock man är.
Näh.
Nästa år MÅSTE jag ha gått ner i vikt, för då ska det bli mycket shopping.
Och inte baggy kläder, utan grymt snygga, även tajta kläder.
Jag vill kunna ha på mig XS för fan. Jag vill kunna pröva vilket plagg som helst, och den enda grejen jag vill oroa mig för är att det ska vara FÖR baggy, eller att färgen är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0