3 december 2008 /M

Frukost (Smoothie)
2 dl naturell yoghurt
ca 1 dl frysta blåbär & hallon

2/3 dl färskpressad apelsinjuice
ungefär 100kcal

Lunch
Wookad morot & vitkål
Curry sås/dressing
1 tortilla bröd
ungefär 400(!)kcal

Morötter och vitkål innehåller i stort sett inget fett eller speciellt mycket kolhydrater, och har väldigt lite kalorier. Men HERREGUD vad mycket det är i tortillabröd och sådan där annan sak jag hade i! Jag ska bannemig sluta äta vitt bröd helt och hållet (äter det i och för sig väldigt sällan i alla fall). Nu får jag inte äta något mer idag, och jag undrar hur det kommer gå? Det är så lätt att säga nu när man är mätt och äcklad av allt ätbart, men klockan är ju trots allt inte ens två..

Skall snart iväg till Sjöfartsmuséet tillsammans med B. Enda lektionen jag har (går på) idag. Hade egentligen en lektion klockan åtta imorse, men jag orkade inte gå upp klockan sex på morgonen för att ha en lektion och sedan fem och en halv timmas håltimme.

Tränade B.b. igår, och det var lika bra som vanligt! Perfekt att göra någon gång i veckan, så att man verkligen tränar muskel för muskel, och slappnar av. Vågar tyvärr inte träna något fartfyllt den här veckan, eftersom jag fortfarande är förkyld och går runt och snorar hela tiden. Mums.
Blir bättre nästa vecka antar jag, tyvärr har jag massa plugg den veckan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0