5 December 2008 / B

Ush, ush, USH.
Sitter just nu och har så extremt ont i magen och illamånde är jag också.
varför då?
För att jag ätit så jävla mycket idag!
3 kycklingbitar, fem klyftpotatisar och naturgodis. Och så hade jag ett glas mjölk till maten också. Och typ 5 pepparkakor imorse.
Inte fan trodde väl jag att pappa skulle laga mat på en fredag för första gången?
Vi äter ALDRIG middagar från mån-fre.
Det känns så onaturligt och fel.
Och ännu värre när man inte ens var speciellt hungrig, men var tvungen att trycka i sig någonting för alla tjatade så hemskt mycket.

Inte har man fått nån träning idag heller.
Promenad till bussen ( 10 minuter.) och sedan har man gått i affärer ( i ca.60 minuter.) innan man åkte hem.
Ingenting mer alls. 315 små pyttiga kalorier brända. Ingenting mer? Fy SKÄMS!
Ush, jag får sån ångest.

Imorgon är det min städdag, så ingen mat förutom mammas mat på kvällen. Sedan blir det till att plugga inför historiaproven på Måndag och Tisdag, och sedan franska provet på onsdag.
Ush, va hemskt, äckligt FET jag känner mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0