6 December 2008 / B - 2

Imorgon skall jag på en teaterföreställning, så jag slipper middagen ( förhoppningsvis.) och frukost blir det inte tal om.
Skall bara försöka äta clementiner imorgon och dricka vatten till. Mer behöver man inte.
Det blev clementiner och lasagne till middag idag.
Känner mig så GRYMT illamående fortfarande, även fast jag svalde den sista biten flera timmar sen.
Hur kan en måltid få en att känna sig så extremt fet?
I två timmar har jag vankat av och fram, och bett till vem som än är där uppe, att inte låta mig gå upp i vikt.

Ska försöka ta 1 timmas promenad efter föreställningen imorgon ( 1 timma= 270 kcal. ) så att man inte känner sig helt värdelös när man kommer hem.
Måste försöka gå på gymmet mera, även om M inte är med.
Men den här kommande veckan måste jag faktiskt prioritera skolarbeterna.
Mer studerande = mindre träning = mindre mat

Det ska funka.
jag SKA bli smal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0