Fan ta mig /M

Jag är en sådan loser! Vad håller jag på med egentligen? Vad är det för fel på mig? Så jävla svårt kan det inte bara vara. Jag "ger upp" alldeles för lätt. I mina tankar så kämpar jag, och viljan är så jävla stark. Men mitt handlande följer inte samma spår. Det är precis som sådan där alien hand. Fast att det handlar om hela min kropp. Mitt huvud vill inte äta. Min mage vill känna hunger. Min hjärna gillar när min mage hungrar. Ändå så tar min hand mat och stoppar in i munnen, som tuggar och sväljer. Sedan kommer ångesten. Självklart.
Jag har sagt det här så många gånger. Jag har skrivit det här så många gånger.
Men jag ska fanimej göra något åt mig själv. Såhär får det bara inte vara.
Jag skall vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0