Blä / M

Har inte bloggat på evigheter, och vet inte riktigt vad jag skall skriva heller för den delen. Tabletterna har fortfarande inte kommit, men det är ju inte så konstigt. Jag pratade med min mamma här om dagen som är på landet, och tydligen så har dom fixat någon grej så att all post kommer dit. I och för sig så hade det inte kommit någon post till mig ändå, men förhoppningsvis gör det det innan dom åker hem (på torsdag). Imorgon åker vi till Tyskland, woho! Sedan är det bara att sätta igång. Men nu måste jag sova, god natt!

Kommentarer
Postat av: me

Har aldrig hört talas om Hodgia-x ?



Den sidan www.hoodia.se säger de har aldrig haft sådan produkt

2010-10-17 @ 17:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0