Kvällsbabbel / M

Läste just Bs dagens, och måste säga att jag är väldigt imponerad! Jag försöker så gott det går att inte äta, men hela tiden är det någonting som bjuds här, och det går inte att säga nej. Jag kompenserar det hela väldigt små portioner, och med att få med mig någon ut på promenader. Min dagens idag är ju.. inte att skryta med. Frukost för att få igång förbränningen, men det dröjer inte länge förrän pojkvännens mamma har ställt sig och gjort iordning lunch till oss. Då kan man ju inte gärna säga nej? Sedan hade hon ställt sig och bakat bullar, och såg så ledsen ut när jag tackade nej att jag var tvungen att ta en i alla fall. Jaja, nya tag imorgon. Såg att det skulle bli bra väder också, och då kan man ju alltid spela badminton :) Ska rota fram någon gammal cykel också hade jag tänkt, perfekt träning! Bränner kcal utan att man känner/tänker på det. När jag kommer hem skall jag nog ta i med dom riktiga hårdhandskarna, och funderar starkt på att testa Hoodia. Nu skall jag gå och lägga mig och sova, får väll passa på att nämna att jag har hört att det bränner dryga 400kcal! Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0