13 November 2008 / B

Japanskt mode är så jävla sött, och det finns så många saker jag vill beställa.
Men jag kan inte göra det förrän jag är högst 55 kg. Jag MÅSTE bli en size Small eller mindre.

Just nu lever jag på majs ( utan tillsatt socker, så ungefär 75 kcal per 100 gram.) och blåbärs yoggi ( 45 kcal per förpackning.) och så får vi inte glömma vattnet då.

jag tror det kommer att bli lättare att undervika besök till bamba ( och att få bättre betyg.) i fortsättningen.
Typ sista människan som jag umgås med i min klass har slutat, och på ett sätt är det bara bra.
Om jag gör mina läxor och pluggar på rasterna nu, så kan jag träna efter skolan utan att bekymra mig över skolan.
Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns på tradera för 200 spänn.



one size, 60 eller 55 kilo doesn't matter!

2008-11-30 @ 16:00:21
Postat av: Alina

Hej! Undrar om du har lust att tipsa om någon bra film? :) Ha det bra!

2008-11-30 @ 16:06:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0