26 november 2008 /M

Började klockan åtta i morse, men när mobilen ringde vid sex kände jag att jag verkligen inte orkade. Så jag sket i den första lektionen, och tack vare mitt tre-timmars-hål efter har jag nu haft världens sovmorgon. Skönt :)
Igår tränade jag Body Balance, en blandning mellan Yoga och Tai Chi, och jag älskade det! Det var så himla bra, och trots att det var en lugn träningsform så kände man att man tränade varenda muskel i kroppen. Sedan var det mycket stretchande övningar, så man var allt annat än stel efteråt. Det här kommer jag träna minst en gång i veckan!

Fredag: Spinning 30 min.
Måndag: Dansstep 60 min.
Tisdag: Body Balance 60 min.

Torsdag: Body Step 60 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0