29 November 2008 / B

26 dagar kvar till julafton.
32 dagar kvar tills nyår

40 dagar kvar tills min födelsedag.
87 dagar kvar tills M fyller år.
Är jag den enda som börjar få panikångest?

Jag vill gå ner MINST 10 kg till innan nyår.
Hur fan kommer det gå till om jag fortsätter äta?
Från och med nu kommer jag att leva på en burk majs, vatten och en protein bar Måndag-Fredag, och på Lördag & Söndag blir det mors hemma lagade middagar eller inget alls.

Jag har en uppsats som skall skickas in på måndag, och jag har inte ens börjat på den, så imorgon blir jag i alla fall rejält upptagen fram tills kvällen.
M, vi måste gå och använda de vanliga maskinerna i gymmet också. I alla fall någon gång Och hur går din diet hittills?
Den där med bara fett?

Och nej, min våg funkar fortfarande inte.

En tjej i min klass har börjat banta nu också.
Och hon är inte rädd för att berätta det för alla.
I hemlighet önskar jag att hon misslyckas ( är det hemskt av mig?) för jag vill inte vara den festaste tjejen i klassen.

Kommentarer
Postat av: M

2008-11-30 @ 17:46:39
Postat av: Anonym

nä men jag kör inte den dieten. btw, jag kan inte träna imorgon :(

2008-11-30 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0