Pass / B

Bokade just också pass på gymmet.
Lika bra att vi lider tillsammans, M.
Cykel 30
&
S-Core.

Tänkte boka pass även på Tisdag ( då också Body Balance.) men kom på att jag ska åka och se en kompis uppträda i en pjäs.
Och eftersom jag måste fokusera på skolan, och man endast kan boka pass inom de närmaste fem dagarna, så får jag vänta och se nu.

Och ’Förändrings bilderna’ M. Är du säker på att hon bara inte sträcker bak armen och fram med halsen? Pröva själv att inta samma ställning som hon har på bilden :/
Vi får se om vi ser henne på stan. Då får vi i alla fall svar på våra frågor.

Kommentarer
Postat av: M

Jo, men jag tycker att hela hennes ansikte (kinder/under haka) ser ut att ha blivit mycket smalare. Och om du kollar omfånget under hennes bröst också. ^^

2008-11-27 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0