23 November 2008 / B



Har fortfarande inte fått mitt gymkort, vågen funkade inte FASTÄN jag bytte batteri och jag hade en hemsk dröm där jag ställde mig på vågen om och om igen, och varje nummer var högre än det innan.
Nåväl, förhoppningsvis kan jag tjata på far min så mycket att jag får gymkortet i min hand imorgon, och splitternya batterier till vågen hade han ju lovat att fixa.
Nu är det ju knappt en månad kvar till jul.
5 veckor kvar till nyår.
6 veckor kvar tills min födelsedag.

Får kämpa de här sista dagarna.
500 kcal som HÖGST och så träning varannan dag MINST.
Helst 1 timma varje dag. Jag kommer att lipa om jag inte har gått ner minst 10 kg innan jul.

Idag har man bara käkat en burk majs ( 140 g = 100 kcal.) och jag bara VET att morsan kommer att laga middag ikväll som jag inte kommer att kunna slippa undan.
På helgerna är det värst, men under veckan kan man i alla fall slippa middag & lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0