19 November 2008 / B

Idag fixade man äntligen nya batterier till vågen.
Har inte kunnat väga mig på ca en och en halv vecka, och jag riktigt bävar för morgondagen.
Egentligen har det vart rätt så skönt att inte behöva kliva på vågen i slutet av varje vecka, men man har ändå längtat efter det.
Nu, på sista tiden, har jag vaknat mitt i natten och tänkt 'jag behöver väga mig!'.
Tack gode gud för batterierna till vågen!
Den står nu och laddar, men ska snart gå ner och se om den laddat tillräckligt mycket för att man ska kunna väga sig.

Har slutat gå till bamba helt och hållet nu, och spenderar nu lunchtimmarna i skolan med att plugga och göra läxor.
Riktigt stolt känner jag mig. Förhoppningsvis så hinner jag plugga så mycket att jag får G i Matte B. Tur nog har vi det bara halva terminen, men så får man ju inte lika lång tid på sig att plugga upp betyget.
Måste få VG-MVG på proven i psykologi nu, annars får jag bara G.

Idag blev det youghurt till frukost, tomatsoppa till middag och en blåbärs smoothie som 'efterrätt'
Jag måste ta reda på kaloriinnehållet i en ny smoothie som mamma har blandat ihop. Riktigt god, men jag bävar över att få reda på hur många kcal den innehåller. Blåbär, apelsinjuice, banan, youghurt...Imorgon får man göra en och kolla upp kalori- innehållet, för att se om man kan fortsätta dricka denna underbart goda smoothie.

Ska snart skaffa nytt gymkort, och då blir det hårdträning tillsammans med M.
Förhoppningsvis blir det mer variation på träningstyper denna gången.
Ska försöka anmäla mig för de flesta klasser, så kan jag inte skippa.
Har inte råd att betala varje gång jag inte känner för att gå till gymmet.
Låt oss hoppas att man gått ner i vikt innan julen är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0