4 Oktober 2008 / B

Lår ; enorma
Armar: enorma
Vader: enorma
Mage: enorm
Höfter: enorma
Kinder: enorma

Medens jag stirrar i spegeln ser jag hur allting växer. Hur jag, om möjligt, blir ännu större.
Hur mängden fett på mig ökar. Illamåendet slår mig som en slägga, och jag måste sätta mig ner på sängen.
Men jag kan inte slita ögonen från spegeln. Kan inte sluta stirra på hur mina lår flyter ut när jag sitter på den mjuka madrassen.
Jag nyper i fettet, tills huden blir röd, och smärtan åker som ilningar i kroppen.
Jag ska klara det. Jag ska. För man förlorar inte förrän man gett upp.
Jag kan bli smalare.
Allting kommer att bli så mycket bättre när jag är smal.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0