5 Oktober 2008 / B

Även fast jag spenderat sista timmarna med att nypa mina feta lår, så fann jag ändå tid att logga in på internet och kolla igenom internetbutiker.
Hitta GRYMT snygga kläder jag vill beställa, speciellt en oversized randig tee som endast finns i storleken XS-S.
Kostar 269 kr och funderar på att beställa ändå, bara så att jag har nånting i gaderoben som kan påminna mig om hur mycket jag behöver gå ner i vikt.




<--- Vill ha som FAN!

# Material : Bomull mixed polyester
# Storlek onesize : XS-S
# Byst 75-88 cm, längd-73 cm, ärm-48 cm



http://www.chicy.se/shop/
De har så GRYMT snygga kläder och så söta modeller också.
Kommer troligen spendera alla mina pengar där i framtiden .___.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0