9 Oktober 2008 / B

M, vi måste träffas snart igen.
Inte bara när vi tar bussen till skolan, eller någon kort stund på rasterna.
Kan vi inte börja ta promenader tillsammans igen?
Kanske kan jag ta med hunden nu, nu när han slutat dra?
Jag saknar våra samtal om allt och inget, om hur saker ska bli när vi blir smala, och hur vi ska klara det.
Jag saknar dina åsikter och tankar.

Ta fram kalendern nu, så bestämmer vi vilka datum vi kan springa runt.
Jag lovar att försöka spara upp till ett gymkort, om så bara ett som räcker 4 månader.

Jag längtar efter smala lår.
Jag längtar efter full kontroll.
Jag längtar efter skarpa höftben.
Jag längtar efter en smal midja.


Jag vet att skolan är tuff just nu, med alla läxor och prov, men någon dag kanske vi kan avvara en eller två timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0